2014. január 13., hétfő

Újabb díjak :')

Nagyon szépen köszönöm a díjakat Bendegúznak és Etusnak! <33


Szabályok:


1) Írj magadról 11 dolgot
2) Válaszolj 11 kérdésre
3) Tegyél fel 11 kérdést
4) Küldd tovább 11 embernek


1)
Miután mindkét díjat a legjobb barátaimtól kaptam, ezért most ezt csak egyszer tenném meg.

1. Imádom a kutyákat.

2. Farkasrajongó vagyok.
3. A legjobb barátom teljesen rászoktatott Lorde-ra.
4. Mostanában túl sok édességet eszem :(
5. Elkezdtem edzeni. Olyan jóó! :'))
6. Egy társasházban élek, ordítozó gyerekekkel a szomszédban.
7. Leonardo DiCaprio a szerelmem.
8. Rókafej <3
9. Nagyon szeretem a "What does the fox says" című számot.
10. Mindig irigyeltem azokat akik sportosak, és évek óta űznek egy sportágat, amit szeretnek is.
11. Egy lusta dög vagyok.

2)

Bende Kérdései:

1. Ki a kedvenc énekesed-eid, bandád? MUSE, Bruno Mars, Lorde...
2. Van olyan dolog amit nem tudok rólad? Szerintem nincs :D
3. Mi a közeljövőben a legjobb dolog, amiben részed lesz? Karácsony!
4. Örülsz, hogy barátok lettünk? Nagyoooon. <3
5. Mit szólsz ahhoz, hogy elkezdtem blogolni? Büszke vagyok, és nagyon ügyes vagy :))
6. Ki a kedvenc karaktered a blogodban? Ramon.
7. Melyik közös emlékünk jut eszedbe először, amikor arra gondolsz, hogy vicces? Az, hogy mostanában milyen bénák vagyunk, és mindenhol elesünk, elbotlunk és leégetjük magunkat. :D
8. Mi a véleményed az intraabdominalitásról?  Nem tudom mi az, hülye vagyok :(
9. Tettetted már magadat betegnek? Nem, de lehet kéne :o
10. Melyik sütemény a kedvenced? Csokis brownie, de egyébként az összes :3
11. Szereted Budapestet? Nem kifejezetten. 


Etus Kérdései:


1. Mi jellemzi az öltözködésedet? Remélem hogy elég egyedien öltözködöm, de nem tudok kifejezetten egy dolgot megnevezni.
2. Mi a legnagyobb álmod? Valami divathoz kapcsolódó szakmában elhelyezkedni. 
3. Elfogadod a negatív kritikát is? Szerintem igen :)
4. Ki a példaképed, és miért? Te, Etus. Mert mindig gyönyörű vagy és 10000 irigyelnek.
5. Hogyan jellemeznéd önmagad? Próbálok kedves lenni másokkal, türelmesen viselkedni, sokszor okoskodom, és vicceske vagyok :$ :D
6. Mi a hobbid? Olvasás, lovaglás.
7. Szereted a macskákat?  Nem vagyok oda értük:D
8. Kedvenc ételed? Pizza :3
9. Ha lehetőséged lenne, változtatnál valamit a külsődön? Nem, egyedül a szemüveget dobnám el.
10. Kedvenc filmed? Eredet. <3
11. Kedvenc városod? Párizs.

3) Mivel nem küldöm tovább a díjat, ezért ezt most kihagyom.

4) Legszívesebben visszaküldeném ezt a díjat a feladóknak, de akkor soha nem lenne vége, ezért én most nem küldöm tovább senkinek. Ezáltal, kihagyom azt a lépést :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése