2013. április 16., kedd

A legelső díjam :')

Óriási öröm számomra, hogy én is gazdagodtam egy díjjal :) Nagyon köszönöm a legnagyobb segítőmnek támogatómnak és a legjobb barátnőmnek, Selenanak!<3
(http://lovestorywithharrystyles.blogspot.hu/)




4. Van egy papagájom, akit Krumplinak neveztünk el (TUDOM. ne is mondjátok! :D), de nagyon szeretnék egy cicust vagy egy kutyust.
5. Szeretek kertészkedni. Erre nem régiben jöttem rá, és most hogy itt a jó idő, nyugodtan ültetgethetek a kertben.
6. Nagyon várom a nyarat! 
7. A vörös pöttyös könyvek a kedvenceim. Egyszerűen csodásak! <3
8. Legnagyobb álmom, hogy eljussak Párizsba.
9. Szeretem megoldani mások problémáit, és idegesít ha valamire nem tudok megoldást találni.
10. Félek a darazsaktól, a méhektől és jóformán az összes bogártól és rovartól.
11. Szeretem a Pretty Little Lairs-t. A legjobb sorozat, amit valaha láttam <3
12. Még soha nem írtam ennyit dolgot egyszerre magamról. :D
13. Épp a Szent Johanna Gimi utolsó részét olvasom, és nagyon szeretem! <3
14. Épp Ed Sheeran - The A Team című számát hallgatom.
15. Nem sokára matek házit fogok írni. Vár a Pitagorasz-tétel! Hurrá! <3 :) 

2.
1. Ki a kedvenc színészed? A kedvenc színésznőm Amanda Seyfried, színészem pedig Shiloh Fernandez.
2. Szereted Justin Biebert? Meghallagtom a számait (sőt, a legújabbak egész jók), de nem vagyok oda érte.
3. Mi a kedvenc dalod? Mostanában az Ed Sheeran dalok a kedvenceim, de ha nem tőle választok, akkor Neil Finn-től Song of the Lonely Mountain (a Hobbitból). Vagy Sofi de la Torre-tól a Faster (Rubinrot.) Nem tudok dönteni. :((
4. Van különösebb célod az írással kapcsolatban, vagy csak hobbiként foglalkozol vele? Csak hobbiként fogom fel.
5. Mi szeretnél lenni felnőttkorodban? Eddig vonzott az állatorvosság, de szívesen lennék belsőépítész vagy lakberendező is.
6. Ki a példaképed, és miért? Blogírás terén, egyértelműen a legjobb barátnőm, mert ő mindig segít, és 10000 tanácsot ad. Szeretlek Sel, köszönöm. <3
7. Melyik fiút bírod a legjobban a One Direction-ből? Ha muszáj választani akkor Niall.:)
8. Mi jellemzi az öltözködésedet? Próbálok az egyediségre törekedni. :)
9. Kedvenc film? Eredet, Hobbit.
10. Sportolsz valamit? Nem sajnos. :(
11. Kutya vagy macska? Nem tudok dönteni. Mindkettő *-*

3.
1. Melyik nyelvet szereted a legjobban?
2. Mi a kedvenc könyved?
3. Mit csinálsz a szabadidődben?
4. Inkább bent üldögélsz a házban, vagy friss levegőn vagy?
5. Mi a célod az írással?
6. Melyik a kedvenc ételed?
7. Van háziállatod? (milyen?)
8. Melyik a kedvenc évszakod?
9. Szereted Ellie Goulding-ot?
10. Ki a kedvenc előadód?
11. Honnan merítesz ihletet az íráshoz?
:)

4.
Nem olvasok, túl sok blogod így csak két embernek adnám tovább a díjat. Tudom, hogy ez egy "magyar" díj, de ő beszéltél rá a blog megteremtésére. Ezért az egyik akinek tovább adnám Kiki blogja :)
A másik pedig Bende blogja. :) 



4 megjegyzés:

  1. Szeretlek Fanni April Sájló dsjfoerawőhotwehijjefwő nagyoooon <3 És ez most egy halálosan értelmes mondat volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mar megszoktam toled sajlo grace selena etke asdfghjkl *-* en is imadlak. <3

      Törlés